Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Saturday, February 22, 2014

ДРУГАР

Љубов на продажба за ефтини пари,
другарство на претек, но кои ти се другари?
Секој те сака тогаш кога требаш,
а кој ќе биде тука кога ништо ти ќе немаш?

Ќе чека ли некој на старото место
ако не можеш да доаѓаш веќе толку често?
Ќе дојде ли некој да те види болен
ако не си веќе ко некогаш голем?

А животот е тежок, утре не си тука.
Кој е твојот дом, кај е твојата куќа?
Кој е твојот брат за кој вреди да трошиш,
што е вреден спомен за во срце да го носиш?

Тркалото се врти и се` ќе се смени,
редок е тој пријател што вреди да го цениш.
Да ти избрише солза, но и да плаче со тебе,
таквиот е еден, чувај го до себе.

Времето ќе тече, денес ти си доле,
препознај го вистискиот и крени го до горе.
Денес ќе се тука, но за што им требаш?
Ќе подадат ли рака кога од животот ќе бегаш?

Сети се дали во тешкото време
било кој од нив стоеше до тебе.
Сети се колку лица што ги знаеш
ги нема крај тебе, но немој да се каеш.

Љубов на продажба за ефтини пари,
другарство на претек, но кои ти се другари?
Кога си на колена и го допираш дното,
еден е другар за да го победиш злото.

Кога си сам и светлина немаш,
да ти отвори очи другар ти треба.
Оној што те сака и на спомени ти е чувар
и во добро и лошо, е тој ти е другар!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.