Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Wednesday, February 26, 2014

ЧЕКАЈЌИ

Денес сфатив дека ако доволно те чекам
тоа не значи дека ќе се вратиш,
и дека секој што чека не добива нешто
и трпението не значи дека ќе ме спаси.
И не можам повеќе да дремам без врска
цел живот да чекам, ти што ќе ми дадеш?
Ма не е за корист, не сакам ништо,
ама кој си па ти од мене да крадеш?
Кој си па ти за да те нема,
а јас да седам сама и празна?
Ти не си тој, ма ти не си никој,
и јас не сум таа што заслужи казна.
Чекаат луѓето на автобуска,
и возови чекаат и авиони.
А јас веќе не знам што треба да чекам,
да чекам ли телефонот да почне да ѕвони?
Луѓето чекаат и свадби и деца
и за се` нешто чекаат вистинско време.
Чекав и јас, ама не знам за што,
чекав ли да биде време за тебе?
Кој чека надеж и кој чека среќа,
нели викаа тоа само ќе си дојде?
А јас тебе додека те чекав
пола од времето за среќа ми пројде.
Еве и сега дур глумам јас мудра,
дур пишувам празни приказни за тебе,
чекам уште еднаш сказалките да се судрат,
а се` си мислам залудно си трошам јас време.
Па решив да си дадам на себе јас совет,
за иднина може, ако не за сега.
Ако нешто ти треба, ако нешто сакаш
оди да го земеш и престани да бегаш!
Да чекаш е исто како да те нема,
ко да не постоиш, ко да не си тука.
Додека ти бесцелно чекаш
за некој друг часовникот чука.
И затоа станав и исправив глава
да чекам повеќе причина немам.
Што дека седев, што дека чекав,
време е да земам она што ми треба.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.