Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Sunday, March 30, 2014

НЕШТО ЗА СПОМЕН


Ти кога ќе одиш јас пак ќе заѕвонам на вратата од твоето дома.
Некој ќе ми отвори па тогаш ќе влезам право во твојата соба.
Па тивко ќе излезам на балкончето мало, за последен пат да земам јас здив.
Да те проколнам што сум повторно сама и да ти кажам одново колку си крив.
Гледај да ми оставиш на перницата од парфемот, за да се сетам дека беше тука.
И да помислам да ја згужвам перницата во чанта пред да си заминам од твојата куќа.
Ама сите слики сврти ги кон ѕидот, да не те гледам, доста што те сонам.
И остави ми клуч во малата фиока, нареден пат да не морам да ѕвонам.
Остави ми нешто да облечам топло, си одам ноќе, а ветар ќе дува.
Остави и некој празен спомен, да не одам тажна, ноќта е глува.
Но немој, те молам, не празни го плакарот, остави нешто, како надеж, знаеш.
Остави ми некој дел од себе, бар да мислам
дека што отиде се каеш.
И цигара остави ми, запалка ќе имам, ветувам нема во соба да пушам.
Колку да ги задимам спомените стари, колку само малку да престанат да ме гушат.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.