Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Saturday, April 12, 2014

КАКО ЗА ДОБРО УТРО

Како за добро утро насмевни се еднаш. Како за добро утро и денот нека е лош ама ти насмевни се. Нека ти биде сеедно. Сеедно дали денес некој ќе ти направи лошо, сеедно дали ќе бидеш денес мрзелив или ќе завршиш се` што треба да биде завршено. Тие се најсреќни. Оние кои не ги вознемирува исходот на вчерашниот ден, ниту очекувањето на новиот. Биди и ти како нив. Како за добро утро направи си кафе по твоја мерка. И седни, испиј го со мерак. Како да немаш грижи, како да немаш обврски кои чекаат на тебе. Започни го денот со тоа што највеќе го сакаш, па нека е тоа и нешто што сите наоколу најсилно го мразат. За тебе гледај си. Најпаметно. Онака како за добро утро.

И за истото тоа добро утро пушти музика. До крај. Нека е и музика која ги тера соседите да ти заѕвонат на врата после првата песна. Нека е и музика која ти се чини дека само ти ја сакаш. Ама за твое добро. За твое добро утро. За твој убав ден. Не е за мене ден тој што не ми започнува јас како што сакам. Нели јас треба да го живеам и денов? Не залудно рекле дека денот по утрото се познава. Како за добро утро излези надвор по пижами. Нека те фати воздух. Најубаво е да се измиеш со утрински воздух. И нека врне, нека грми, бура нека биде околу тебе. Ама ти, онака како за добро утро, насмевни се уште еднаш. Немаат сите позитивна енергија, имај ја ти. Оди и истрчај се. Не мисли дека трчаш за да ги симнеш и последните 4-5 вишок килограми. Трчај си за душа. Мене ми е најубаво. И за добро утро влези под врел туш. Потроши ја цела топла вода и закачи си го цело семејство на врат во наредните 6 часа. Нека нема за нив. Ама за твое добро, за добро утро. 

Како за добро утро насмевни се еднаш. Впиј го денот со сите сетила. Само така ќе си го направиш убав. Нека е и бура, нека е и тежок ден што те очекува. Само ти можеш да си го олесниш. Онака, како за добро утро.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.