Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Tuesday, October 22, 2013

ТОГАШ ТЕ НЕМА

Тогаш е мрачно и црно и празно
и ноќ е долго, од утро до зори.
Тогаш боли и бескрајно пече
и бескрајно тежи и бескрајно гори.
Тогаш е тага и светот е празен
и како да немам ни срце ни душа.
Тогаш е кошмар без будење, вечен,
како да нема кој да ме слуша.
Тогаш е место најсамотно на светов,
место без надеж, без љубов и среќа.
Тогаш сум ништо и немам јас никој,
никој зад аголот што ќе ме чека.
Тогаш е јама со дно што го нема,
чинам бескрајно кон пеколот паѓам.
Тогаш е небото тешко ко камен,
колку и да чекам ѕвезда не се раѓа.
Тогаш те нема, заминат си веќе
бараш и ти нешто за себе.
Тогаш ме нема, ќе заминам и јас
и онака не сум ништо без тебе.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.