Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Tuesday, December 10, 2013

КАКО НЕКОГАШ

Умрев вечерва во твоите прегратки. Умрев во твоите очи. Умрев за да се разбудам на подобро место. На место каде што НИЕ постои. Каде што НАС е возможно.

Исчезнав за одново да се појавам некогаш. Кога утрото ќе биде среќа затоа што ќе се будам крај тебе. Кога нема да мислам каде си затоа што ќе знам дека си до мене.

Заминав вечерва на далечен пат иако останав до тебе колку што постоеше. Заминав во земјата на соништата остварени. Таму кај што ме чекаш со раширени раце, а не со студено срце и грутка лажна надеж.

Умрев вечерва во твоите прегратки. За да се разбудам кога тие ќе станат вистински и топли. За да се разбудам и повторно да бидам жива. Како тогаш. Како некогаш.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.