Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Thursday, July 18, 2013

ОГЛЕДАЛО НА НЕГОВАТА ДУША

Беше таков тип кој секој би го сакал на своја страна, но би се плашел да го има за непријател. И кога се смееше и кога не се смееше во очите му ја гледав таа искра и се прашував дали е специјална и наменета само за мене или пак ја носи секогаш во својата душа. Велат очите се огледало на душата. Најверојатно е така. Подеднакво топло ме гледаше кога беше тажен и кога беше среќен. Како да гореше некој пламен во него кој чинам никогаш не гаснеше или можеби гаснеше само кога не бев тука. Неговите очи ги чувствував и кога моите беа затворени. Ги чувствував кога му го слушав гласот и кога молчејќи седевме во темнината. Ги чувствував дење, ги чувствував ноќе. Некои луѓе имаат толку празен поглед. Неговиот не беше таков. Изгледаше како да видел се и видел доволно па сега се задржал на мене. Се чувствував како скапоцено уметничко дело во ефтина рамка. Но чувството беше убаво. Убаво е некој да те гледа така. Да знаеш дека некаде припаѓаш, дека за некого вредиш. Со поглед и без зборови да те прифаќа онаква каква што си без желба или потреба да те менува. А што е најубаво од се ? Најубаво за мене беше долго, долго да гледам во огледалото на неговата душа..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.