Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Thursday, July 18, 2013

Го викаат ЉУБОВ..

Понекогаш е како да губиш свест. Како да те снемува од овој свет и не знаеш колку долго те нема и каде си исчезнал. А потоа се враќаш, продолжуваш по истиот пат и со истите намери. Истовремено се чувствуваш среќно и исполнето, но и болно. Боли таа темпирана бомба на која не и дозволуваш да се распрсне во тебе и да исфрли се на светлина. Пред сечии очи. Ништо чудно. И јас се плашев. Зарем постои некој кој не би се плашел? Па тоа е уникатно чувство. Неповторливо и секогаш толку различно. И одеднаш да се разоткриеш себе си - невозможно. Во исто време е желба за повеќе, но и откажување од се што поседуваш. Истовремено е страст, нежност, но и почит. А ти се плашиш да го исфрлиш. Се плашиш да го покажеш. Се плашам и јас и сите други.
Понекогаш е како да леташ. Како да си далеку над земјата и од облаците гледаш црни точки кои се движат. И меѓу нив ја препознаваш онаа единствена, со боја на виножито. Твојата точка. Онаа која ти дава енергија и моќ да си на небото, онаа која те храни и поттикнува. А ти сеуште се плашиш. Барем да го исфрлиш тоа од себе, па да заврне пороен дожд и сите да го почувствуваат. Твоето виножито да порасне и сите да го видат. Но не. Ти се плашиш.
Понекогаш е како да тонеш длабоко во морето. Како да се обидуваш да се скриеш од сите, а највеќе од него. Се затвораш во едно од оние ковчежиња за чување богатство и се фрлаш во бескрајните модрини помеѓу брановите. И се плашиш. Се плашиш да го кажеш, се плашам и јас. Се чувствуваш како да ќе изгубиш дел од себе и никогаш нема да можеш да го вратиш.
Понекогаш треба да се препуштиш. Ќе се препуштам и јас. Ќе му дозволам на моето мало виножито да ги дознае моите тајни и да стане посветло примајќи ги. Ќе му дозволам на она чувство да завладее со мене. Aх, не знам ни да го изговорам, но ете ќе се обидам. Го викаат ЉУБОВ..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.