Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Sunday, July 28, 2013

ПРАШАЊА

Се трошат ли некогаш зборовите? И дали ако доволно долго чекам тој ќе се врати? А што ако за тоа време преболам? Се трошат ли некогаш зборовите што сакав да му ги кажам, а ги изговорив со шепот само за себе? Ме чека ли мене некој како јас што го чекам него?

Толку многу прашања, а за ниедно одговор. Нема ли некаде на светов мудрец што знае се и ако го прашам ќе ми каже? Јас би го нашла. Би го барала и би го нашла. Некогаш мислам дека нешто мало ми недостасува за да се смирам. За да заспивам мирно навечер, а не да го дочекувам изгревот на сонцето одново и одново. Да го спојувам денот со ноќта и ноќта со денот. Заскогаш. 

Што ли недостасува? Можеби одговорот на сите мои логични и нелогични прашања. Одговорот кој веројатно и сама го знам, но не сакам да го изустам. Еден одговор за милион прашања. Каде е? Постои ли некаде? Постои ли тој, постои ли одговор? 

Зарем не забележувате? Секое прашање води кон ново. И секој нареден одговор е ист. Ниеден не носи мир. Ниеден нема да ме стави во постела и да ме успие кога сонцето ќе зајде. Секој одговор ќе ме измачува да ја гледам месечината додека не исчезне. Ќе ми тежи како што тежат прашањава. Можеби и повеќе. Можеби и помалку. Во секој случај ќе тежи. А знам дека и вечерва нема да престанам да се прашувам...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.