Која сум јас?

Која сум јас? Многумина од вас ме познаваат. Јас сум девојката со вечната инспирација. Онаа која неисцрпно пишуваше. Девојката која секој ден го преточуваше на хартија. Сега реши да ги подотвори вратите од својот свет и за оние кои досега не ја запознале.

Thursday, July 18, 2013

НЕВЕРНИК

Не верувам во вечност. Ниту во бесконечна љубов, ниту во сродни души. Никогаш не верував во приказни и многу рано сфатив дека бајките што ми ги раскажуваа за добра ноќ се нереални. Престанаа да ми бидат интересни и морав да си најдам друга занимација пред да заспијам. Замислував среќа, успех, но никогаш љубов. Со текот на времето се што научив беше како да кршам срца. И одлично ми одеше, дури станав и експерт.Ме интересираше само добра забава и ништо повеќе. Планетата Земја ја замислував како светлечка диско топка која без престан се врти. 

Неверници и кршачи на срца не сретнував така често. Всушност сретнував, но не беа како мене. Длабоко во себе сите имаа некакви чувства. Можеби избледени, но беа таму. Кај мене ги немаше. И бев среќна поради тоа. Така барем се чувствував заштитена од повреди и од безуспешни романси. Јас бев таа која повредува и не постоеше некој кој ќе ме повреди мене.

Тогаш се појави тој. И не, сега не следи приказна како ме променил и ме натерал да верувам во вечна љубов. Јас сум сеуште истиот неверник. Само не знаев дека некаде постои ист како мене. Ако не и подобар. Или полош. Сфатете го како сакате.Во неговите игри се препознавав себе и му го знаев секој чекор бидејќи беше копија на моите постапки. Начинот на кој си поигрував со туѓите срца сега го видов во неговите очи. Можеби затоа ме привлече и се понадевав дека и овој пат ќе излезам како победник. Ќе ја одиграм добро познатата претстава и ќе заблескам во мојата улога.

Можеби требаше да го наречам овој текст ПОРАЗ. Тоа е вистинското име за она што го чувствувам. И изненадување, нов и неочекуван крај. Измамена и изиграна седам вака пред мониторот и механички удирам по тастатурата. Сеуште се прашувам дали е возможно да постои некој со помалку чувства од мене. Јас барем некогаш имав сожалување кон жртвите на мојата бездушност. Тој не. Сепак ја делам оваа светлечка диско топка со уште еден неверник.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.